ilsejorissrilanka.reismee.nl

test sri lanka reisblog

lHoi iedereen,

Volgende week vertrekken wij 4 vrienden" den bertokril" bert, ilse, chris en tony voor 3 weken op vakantie naar sri lanka.

Zoals altijd maak ik een blog zodat je ons een beetje kan volgen.

Het is zeker niet de bedoeling dat je elke keer op reageert. Ik hou deze blog voornamelijk ook bij voor mezelf om achteraf een fotoboek te maken. Zo weet ik terug waar we overal geweest zijn


Deze mail is een test om te zien of hij nog werkt


Grtjs, bertokril

Reacties

Reacties

Heidi

Hij werkt nog!
En....we mogen toch nog reageren.... of heb je dat liever niet? ????

Bert

En ik mag meeeee!!!!!????????

Zus

alles nog ok.
Jelissa van Martine en Ludwig zit nu in Sri Lanka

ilse

Aan heidi: jawel ge moogt zeker reageren, maar ge moet u nie verplicht voelen . Da wil ik maar zeggen.

Ingrid

We gaan weer genieten van jullie mooie verhalen en foto's.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!