ilsejorissrilanka.reismee.nl

grand turk

Hoi iedereen,

Na een volledige dag en nacht te hebben gevaren zijn we aangekomen op grand turk.

We zijn hier niet alleen. Naast ons nog een grote cruiseboot.

His hier stralend weer. 30gr..

vandaag hebben bert en ik gescheiden excursies. Hij gaat met een strandbuggy rijden en ik ga met de roggen zwemmen.bert zat met een flukse amerikaanse 70 jarige dame in de buggy die het stuur niet wou afgeven. Er werd dan afgesproken dat zij de heenweg reed en bert de terugweg.

Ik nam de boot naar een een eiland gibbs cay beach. Het was prachtig. De roggen zwemmen vlak naast je. Je mag ze aanraken en ze geven je kusjes en een massage mits een aantal veiligheidsregels die je in acht moet nemen. Niet springen in het water, niet aan hun staart komen want daar staat ne grote stekel op. En enkel aan hun buiik onderaan komen. Echt heeel leuk.we hadden nog de tijd om wat te snorkelen en ook werd ons getoond hoe ge een grote conch (schelp) moest opendoen.ook hebben we gezien hoe vissers een lemonshark opvistten. Daarna terug naar het schip om te eten en nog een paar uur beach.

Vanavond no stress, we gaan aan het buffet eten zo kunnen we nog wat bubbelenin het bubbelbad en moeten we ons eens nie opkleden.

See you guys en god bless you!!!

Bert en ilse

Chris

Waw dat moet wel een ervaring geweest zijn zo tussen de roggen zwemmen! Bangelijk ik kijk uit naar de foto's!

Heidi

Ziet er gewoonweg paradijselijk uit!!!
Breng maar wat van dat mooi azuurblauw water mee naar huis.....(een roggeske is ni nodig), zon mag ook altijd! :-)