ilsejorissrilanka.reismee.nl

curacao

Hoi iedereen

eergisteren vertrokken v an aruba naar curacao. De hele nacht gevaren en s' morgens aangekomen in curacao. Dit vonden wij persoonlijk mooier dan aruba.

Hier hadden we een excursie geboekt om met de trolleytrein te rijden. Heel leuk en relax. Willemstad is een echt kleurenpallet van huizen. Iedereen spreekt hier nederlands.na de excurie terug aan boord om nog te zonnen. Er zijn 3 zwembaden op dek 14. 1 is helemaal overdekt. Je kan hier zwemmen tot 's avonds 22u.

Je kan hier gemakkellijk nog in t - shirt rondlopen s' avonds.

Vandaag weer een hele dag gevaren met zeer veel wind. Boot schommelt fameus en bertje weet ervan.af en toe missellijk.

Morgen naar grand turk en caicoseilanden.

Heb ook al salsa gedanst.

Shows 's avonds zijn ook heel mooi met mooie kostuums en erg professioneel.

Chris

Leuk jullie berichten!
Ziet er allemaal pico bello uit met uitzondering van de zeeziekte voor berg! Blijven oefenen Bertje en dan word je het wel gewoon! Xxx

Chris

Moest natuurlijk BERT zijn ipv berg

Patricia

Maar chouke , dat ziet er allemaal super gezellig uit ! Wat een reis ! Genieten is de boodschap !!! ????

Ingrid

We zullen weeral mooie verhalen te horen krijgen.
Geniet er nog van.xxx

Heidi

Véél foto's trekken hoor....en uwen "roden draad" ni vergeten he Ilse. Zo kunnen wij nadien nog eens jaloers zijn ????
Seg en uwen Bert soigneren hoor....ik duim verder voor een kalme zee!!!
Geniet maar verder!
X

zus

hey zus, als ik het had geweten, had ik heel goede pilletjes tegen de reisziekte meegegeven voor Bert (speciaal gemaakt door een apotheek in Ekeren).
Hopelijk voor de rest kalme zee.
grts