ilsejorissrilanka.reismee.nl

aruba

Hallo allemaal,

Hier een klein verslagje van onze reis.

Gisteren hebben we cartagena aangedaan na 2 volle dagen op zee. We hadden schitterend weer. In cartagena (colombia) hebben we een panoramische tour gedaan. Na de middag pijpestelen regen.

Dan zijn we om 15u terug vertrokken richting aruba. Daar zijn we deze morgen aangekomen en hebben met een onderzeeer vissen gaan spotten. Toen we terug boven water kwamen terug regen. vanavond om 23u vertrekken we richting curacao. Lijkt wel allemaal druk, maar dat is het. nie.tijd genoeg om te relaxen.

Hetis wel een megaboot met 3600 passagiers dat maakt dat het aan het buffet en zwembad soms heel druk is. Kajuiten zijn erg goed. Wij hebben een met balkon. Zalig om de deur open te zetten en de zee te zien.. buffet is hier 20u open. 'S avonds zitten we aan tafel met een koppel uit antwerpen en een uit luik..

Alle nationaliteiten op de boot maar heel veel amerikanen. Sommige goe maar andere met rollators, zuurstof en wandelstokken.

zo, tot de volgende

Bert en ilse

Bert enilsI

Chris

Hej, leuk jullie terug te horen! Ziet er goed uit he maar spijtig dat het weer niet altijd meezit! Gelukkig was het wel mooi weer op de boottocht zelf ! Geniet er maar goed van he! Xxx

Heidi

Spijtig van het weer......ik ben nochtans toch ni mee, hé ????
Toch een belevenis denk ik......gewoon verder vakantie vieren.
In België valt niks te beleven, in de klina al helemaal ni....
Groetjes!