ilsejorissrilanka.reismee.nl

amerika

Beste vrienden,,

T is bijna zover. Morgenvroeg vertrekken we met den boot!I

30 jaar getrouwd verdient een speciaal reisje, niewaar!!

Ik heb weer een blogje gemaakt waarop ik mijn reisverhaal ga neerpennen en fotos doorsturen.

De vorige reisblog mogen jullie wegdoen. Hij was te moeilijk om mee te werken.

Ik ga niet alle dagen iets kunnen doorsturen vermits er niet altijd wi-fi zal zijn.

ik ga nu mijn valies inpakken.

Tot binnen 14 dagen!

Bert en ilseI

Reacties

Reacties

Heidi

Geniet ten volle van alles!!!
Ik ben zo jaloers en zou zo graag meegaan, maar "nen 3de man" op een "second honeymoontrip"......da zou te veel zijn zeker!
Fijne vakantie!!!!
X

Ingrid

We wensen jullie een FANTASTISCHE vakantie.
Luc en Ingrid
xxx

Sarah

Geniet ervan, liefste mammie en pappie! Nie te bruin en nie te verliefd he ;-) dikke kussen, Sarah

Chris palmen

Waarom ni te bruin en ni te verliefd! Juist andersom! Heel bruin en superverliefd! Ik wens jullie een super super verlof! Xxx

lief

Waaw, het is zo ver en het is ook heeeel ver.
Een ongelooflijk goei vakantie zal het zijn en laat jullie maar goed gaan hoor !!!!!!!!!!!!!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!